Terima Kasih Cikgu

18-19 September 2015 merupakan hari yang amat menggembirakan kerana dapat bertemu dengan para pensyarah yang pernah mengajar saya pada tahun 2003. Sesungguhnya, jasa mereka tidak mampu dibalas sepenuhnya. Semoga Allah akan menggandakan kebaikan dan memberikan kebahagiaan kepada mereka di akhirat kelak.

Paling mengharukan, mereka masih mengenali saya walaupun sudah lama meninggalkan MPI (kini IPIS). Malah, mereka masih ingat kisah-kisah saya sewaktu belajar di situ. Dan alhamdulillah sehingga ke detik ini mereka masih sudi mendoakan keselamatan, kesejahteraan dan kejayaan saya. Syukurnya kerana cerita-cerita baik tentang saya berlegar-legar di dalam IPG itu, dalam kalangan pensyarah-pensyarah baharu.

Cikgu, sesungguhnya kamu semua memang hebat! Dan terbaik!

20150818_085357

20150819_103042

Leave a Reply

