Misi Baru Sudah Bermula

 

Cuti CNY saya berakhir hari ini. Sembilan hari lamanya. Alhamdulillah, saya dapat menjadi surirumah sepenuh masa selama sembilan hari. Tetapi cukuplah. Ternyata jiwa saya sudah sebati menjadi isteri, ibu dan wanita berkerjaya.  Mungkin orang macam saya ni sesuai jadi surirumah sepenuh masa untuk waktu yang sekejap-sekejap sahaja, umpamanya pada waktu cuti sekolah dan cuti perayaan yang agak panjang.

Paling membahagiakan, saya berhasil menulis sebanyak 108 halaman (sehingga ke saat saya mengemas kini entri ini) untuk buku baru yang berbentuk siri soal jawab. Sekali lagi, syukur sebanyak-banyaknya kepada-NYA. Saya merasakan diri saya begitu berharga sekali kerana mampu memanfaatkan masa cuti kali ini sepenuhnya. Semoga TUHAN merahmati setiap perbuatan, tutur kata malah gerak hati saya selagi nyawa dipinjamkan oleh-NYA.

 

One Response

  1. I luv u

Leave a Reply

