Laris Di Pasaran

 

Pada hari Jumaat yang lalu (22 April 2011), saya menerima sms daripada seorang rakan. Bunyinya begini: Tahniah, buku top 5 di MPH. Nanti nak g cari.

Rupa-rupanya, berita tersebut beliau baca di akhbar Berita Harian. Saya yang agak sibuk pada hari tersebut mulalah mencari ruang dan peluang untuk singgah di kedai membeli surat khabar. Pada kolum laris di pasaran, MPH menyenaraikan buku saya di tempat yang ke-5 pada carta buku bukan cereka. Carta tersebut merupakan statistik hingga 17 April 2011. Di atas buku saya, buku lain yang paling laris ialah:

1. A Doctor In The House (Tun Dr. M)

2. Ikhtiar Penyembuhan Penyakit Dengan Ayat-ayat Dan Doa Mustajab (T.G. Dato’ Dr. Harun Din)

3. 101 Rekreasi Hati (Dr. Zahazan)

4. Passport Muhammad Rasulullah (Mohd Khalil Haji Nordin)

Bagi sesiapa yang belum pernah melihat  buku saya, inilah buku yang saya maksudkan:

Seorang lagi rakan sempat berseloroh dengan menukar tajuknya kepada: Aku Berubah Keranamu Ana…saya senyum simpul. Tak kisahlah bagaimana tajuknya dikreatifkan asal matlamatnya sampai ke hati pembaca. Peminat buku motivasi islamik yang belum membaca buku ini, kunjungilah Pesta Buku Antarabangsa yang berlangsung sekarang hingga 1 Mei 2011 di PWTC. Nak khusus lagi, di Grup Buku Karangkraf, dalam Dewan Tun Dr. Ismail. Di sana, anda berpeluang membeli buku ini dengan harga diskaun yang menarik. Jangan terlepas ya…masih ada banyak hari untuk ke pesta tersebut…

Sebelum buku Kerana-Mu Aku Berubah, saya telah menghasilkan buku ini:

Kasihmu Semerbak Firdausi memberi panduan mengasihi, menghormati dan adab-adab kepada ibu bapa. Di dalamnya juga diselitkan kisah-kisah bermotivasi, juga kisah benar tentang ketaatan dan penderhakaan kepada ibu bapa.

Apa-apapun, diharapkan pembaca sudi menyelitkan kedua-dua buku saya di dalam senarai pembacaan anda…

Leave a Reply

